Навчально-ознайомча практика у закладах освіти є важливою формою навчання студентів, яка покликана ознайомити здобувачів вищої освіти зі специфікою майбутньої професії, сформувати первинні професійні уміння, навички, компетентності із дисциплін загальної та професійної підготовки безпосередньо у закладах освіти.
Навчально-ознайомча практика тривала з 01 квітня по 12 квітня 2024 р. у ліцеї №23 Івано-Франківської міської ради. Навчально-ознайомчу практику проходили студенти другого курсу спеціальності Середня освіта (фізика та астрономія):
Бойчук Галина Михайлівна
Галіціян Роман Сергійович – староста
Данилишин Марія Олександрівна
Костирко Юрій Романович
Міщук Ілона Романівна
Потятинник Тетяна Степанівна.
Пріоритет у виборі бази практики надавався школам із хорошим матеріально-технічним забезпеченням кабінету фізики та високим рівнем фахової підготовки керівників-методистів від баз практик.
Для якісного виконання поставлених завдань студенти були забезпечені усіма методичними матеріалами для проведення практики.
Перед студентами ставилися завдання:
- ознайомитися із особливостями роботи ліцею;
- виконувати доручення та завдання посадових осіб бази практики, пов’язані із виконанням функціональних обов’язків за фахом;
- ознайомитись із функціональними обов’язками вчителів фізики та математики, діяльністю класного керівника;
- спостерігати за проведенням уроків вчителями у всіх класах середньої школи.
Під час навчально-ознайомчої практики студенти ознайомилися із особливостями роботи закладу освіти, практичними аспектами роботи вчителів та функціональними обов’язками класного керівника, сучасними методами й технологіями організації і проведення уроків,гуртків, особливостями організації роботи в кабінеті фізики, правилами безпечного використання обладнання кабінету фізики. На практиці студенти побачили практичне застосування вчителями основних психолого-педагогічних теорій навчання, інноваційних технологій навчання, актуальних проблем розвитку педагогіки і методики навчання фізики та особливостей застосування сучасних інформаційно-освітніх технологій у професійній діяльності.
Питання організації практики обговорювались на засіданнях кафедри. Зокрема, на настановчій нараді студентів ознайомлювали із змістом та завданнями практики, вимогами до ведення документації.
Після закінчення терміну практики студенти звітували про виконання програми практики. Кожен студент подав щоденник студента-практиканта, де розміщено всі звітні документи. Практика завершилась звітною конференцією студентів-практикантів, на якій обговорювались результати практики студентів, здобуті досвіди та заслуховувались рекомендації для удосконалення програми практики та практичної підготовки загалом.