Дипломні роботи

Силабус Кваліфікаційна робота 2020

Структура дипломної роботи (порядок зшивання):

  1. Титулка.
  2. Анотація.
  3. Зміст.
  4. Перелік умовних позначень
  5. Вступ.
  6. Основна частина.
  7. Висновки.
  8. Список використаних джерел.
  9. Додатки.

Перелік документації, необхідної для захисту дипломної роботи:

–         друкований варіант кваліфікаційної (дипломної) роботи (1екз.);

–         електронний варіант кваліфікаційної (дипломної) роботи (CD або DVD);

–         завдання на дипломну роботу (Взірець завдання);

–         рецензії (внутрішня або зовнішня) на дипломну роботу;

–         подання голові Екзаменаційної комісії щодо захисту випускних робіт з висновком кафедри. (Взірець подання) ;

–        довідки або акти про впровадження наукових досліджень, листи замовлення підприємств на виконання кваліфікаційної роботи (за наявності).

Перевірка кваліфікаційних робіт на плагіат

Методичні рекомендації до написання кваліфікаційних робіт

 

Тематика дипломних (кваліфікаційних) робіт

2023-2024 н.р.

  Затверджені теми дипломних робіт
Технологія проблемного навчання під час вивчення фізики (розділ Електромагнетизм) Горяча Тетяна Іванівна СО(ФМ)-41 Проф. Яблонь Л.С.
Використання графічного методу при вивченні фізики Кос Інна Русланівна СО(ФМ)-41 Доц. Войтків Г.В.
Методика використання генератора електромагнітних хвиль для демонстраційного експерименту шкільного курсу фізики Рубінський Микола Васильович СО(ФМ)-41 Доц. Ліщинський І.М.
Порівняльна характеристика змісту навчальних програм курсу математики основної школи української та канадської освіти Савчин Соломія Миколаївна СО(ФМ)-41 Доц. Ліщинський І.М.
Формувальне оцінюванння на уроках фізики в українській школі Сідорова Анастасія Олександрівна СО(ФМ)-41 Проф. Кланічка В.М.
Методика реалізації прикладного

аспекту вивчення фізики в школі

Ткачук Софія Романівна СО(ФМ)-41 Доц. Войтків Г.В.
Гра як технологія пізнання навколишнього світу Худик Тетяна Ігорівна СО(ФМ)-41 Проф. Яблонь Л.С.
Візуалізація навчального матеріалу на уроках фізики середньої школи. Шмега Олена Василівна СО(ФМ)-41 Проф. Кланічка В.М.

Теми для вибору

Доц. Ліщинський І.М.

  1. Методика використання генератора електромагнітних хвиль для демонстраційного експерименту шкільного курсу фізики
  2. Порівняльна характеристика змісту навчальних програм курсу математики основної школи української та канадської освіти
  3. Організація лабораторного практикуму з фізики в школі

Проф. Яблонь Л.С.

  1. Технологія проблемного навчання під час вивчення фізики (розділ “Електромагнетизм”)
  2. Гра як технологія пізнання навколишнього світу
  3. Наукова освіта як основа формування інноваційної компетентності

Проф Кланічка В.М.

  1. Візуалізація навчального матеріалу на уроках фізики середньої школи
  2. Спільне використання засобів ІТ та традиційних засобів навчання у викладанні фізики в закладі освіти
  3. Формувальне оцінювання на уроках фізики в українській школі

Доц. Войтків Г.В.

  1. Методика реалізації прикладного аспекту вивчення фізики в школі
  2. Реалізація національно-патріотичного виховання під час вивчення фізики в основній школі
  3. Використання графічного методу при вивченні фізики

ВАЖЛИВО!

Студент може відкоригувати назву дипломної роботи чи запропонувати свою тему після консультації та узгодження з науковим керівником.

2022-2023 н.р.

проф. Кланічка В.М.

  1. Візуалізація навчального матеріалу на уроках фізики середньої школи.
  2. Інтерактивний курс «Молекулярна фізика і термодинаміка» (дистанційна форма навчання) в курсі фізика середньої школи

доц. Войтків Г.В

  1. Система кросвордів з фізики як засіб формування предметної компетентності з фізики.
  2. Steam-технології у навчальному процесі з фізики
  3. Гурткова та позаурочна діяльність учнів з фізики
  4. Використання флеш-карт на уроках фізики

проф. Бойчук В.М.

  1. Розробка навчального посібника «Фізичні методи дослідження» для студентів природничого напряму спеціальностей
  2. Методика викладання природничих дисциплін

проф. Яблонь Л.С.

  1. Хмарні технології в освіті
  2. Наукова освіта в школі, як засіб

доц. Ліщинський І.М.

  1. Особливості використання засобів мультимедіа при вивчення розділу «Механіка» у школі
  2. Використання симуляцій при вивчення розділу «Електрика» у школі

ВАЖЛИВО!

Студент може відкоригувати назву дипломної роботи чи запропонувати свою тему після консультації та узгодження з науковим керівником.

 

2021-2022 н.р.

проф. Кланічка В. М.

  1. Використання Google classroom для організації дистанційного навчання учнів з фізики 9 класу за програмою рівня «стандарт»
  2. Використання Google classroom для організації зворотнього зв’язку у дистанційному навчанні

доц. Ліщинський І. М.

  1. Реалізація проблемного навчання при вивченні розділу «Механіка» у школі
  2. Реалізація проблемного навчання при вивченні Електрика «Механіка» у школі

проф. Яблонь Л. С.

  1. Хмарні технології в освіті
  2. Комп’ютерні технології в освіті
  3. Фізичний експеримент в умовах карантину

доц. Войтків Г. В.

  1. Використання ментальних карт на уроках фізики
  2. Використання технології розвитку критичного мислення на уроках фізики

ВАЖЛИВО!

Студент може відкоригувати назву дипломної роботи чи запропонувати свою тему після консультації та узгодження з науковим керівником.

2020-2021 н.р.

проф. Кланічка В.М.

  1. Віртуальний демонстраційний експеримент при вивченні фізики в 10 класі.
  2. Мультимедійні технології у викладанні фізики в 11 класі.
  3. Фізичні основи роботи альтернативних джерел енергії
  4. Спецкурси в основній школі як фактор підвищення наукового рівня викладання фізики.
  5. Технології Google в освітньому процесі з курсу фізики середньої школи.
  6. Методичне забезпечення практичних занять з курсу «Термодинаміка».
  7. Нестандартні методи розв’язування фізичних задач.
  8. Віртуальне виконання лабораторних робіт з курсу фізики в школі.
  9. Методичне забезпечення практичних занять з курсу «Статистична фізика».
  10. Реалізація принципу історизму з фізики в навчальному процесі основної школи.

проф. Яблонь Л.С.

  1. Реалізація концепції STEM-освіти у позакласній діяльності учнів
  2. Інтегровані уроки як особлива форма STEM-навчання
  3. Формування екологічної компетентності учнів у процесі навчання фізики
  4. Розвиток інтелектуальних здібностей учнів у процесі навчання фізики засобами інформаційно-комунікаційних технологій

доц. Войтків Г.В.

  1. Формування предметної компетентності учнів з фізики засобами STEAM –технологій. Реалізація технології змішаного навчання в навчально виховному процесі з фізики.
  2. Використання техніки MIND MAPPING у навчанні фізики в школі.
  3. Візуалізація контенту навчального матеріалу з фізики.

проф. Бойчук В.М.

  1. Методика складання та підбору задач для шкільних астрономічних олімпіад.
  2. Формування уявлень про фізичні явища у процесі вивченння природознавства в основній школі
  3. Екологічні питання в курсі фізики основної школи
  4. Мотивація навчальної діяльності учнів основної школи.
  5. Інформаційні технології при вивченні атомної та ядерної фізики в основній школі.

 доц. Ліщинський І.М.

  1. Використання прикладних програмних засобів при розв’язуванні шкільних фізичних задач.
  2. Особливості викладання матеріалу та контролю знань при дистанційному навчанні фізики.
  3. Організація гурткової і позакласної роботи з фізики.
  4. Методи розв’язування нестандартних задач з фізики.
  5. Методика викладання фізики в курсі «Природничі науки»

ВАЖЛИВО!

Студент може відкоригувати назву дипломної роботи чи запропонувати свою тему після консультації та узгодження з      науковим керівником.