Практика ОР Магістр

Положення про практику

Графік проведення виробничих практик фізико-технічного факультету 2019-2020 н.р.

Щоденник обліку роботи педагогічно – асистентентської практики

Методичні рекомендації щодо проходження педагогічно – асистентської практики

Методичні рекомендації з проходження  асистентсько-педагогічної практики для студентів спеціальності 104 “Фізика та астрономія”

Щоденник обліку роботи з асистентсько-педагогічної практики для студентів спеціальності 104 “Фізика та астрономія”

 

НАКАЗИ ПРО ОРГАНІЗАЦІЮ ТА ПРОВЕДЕННЯ ПРАКТИК:

014-Фізика-Магістр

 

Практика студентів є невіддільною складовою освітньо-професійних та освітньо-наукових програм підготовки фахівців. Вона спрямована на формування загальних і фахових компетентностей здобувачів вищої освіти. закріплення теоретичних знань, отриманих під час навчання, набуття й удосконалення практичних навичок і умінь за відповідною спеціальністю.

Види та обсяги практик визначаються освітньо-професійними та освітньо-науковими програмами підготовки фахівців, що відображається відповідно в навчальних планах, робочих навчальних планах і графіках робочого процесу.

До видів практики студентів в Університеті належать:

  • навчально-ознайомлювальна (екскурсійна, ознайомлювальна, мовна, пленерна тощо) – початкова ланка практичної підготовки, яка дає змогу студентам мати більш чітку уяву про свій майбутній фах та більш свідомо підходити до вивчення навчальних дисциплін, забезпечує отримання первинних професійних умінь та навичок;
  • виробнича (технологічна, конструкторська, педагогічна навчально-виховна, педагогічна в оздоровчих закладах, експлуатаційна, економічна, педагогічна для непедагогічних спеціальностей другого (магістерського) рівня, волонтерська, організаційно-управлінська, юридична, обліково-аналітична, виконавська, акторська, культурологічна та ін.) спрямована на закріплення знань, відпрацювання вмінь і навичок, формування компетентностей в умовах майбутньої фахової діяльності;
  • виробнича (асистентська) – є обов’язковим компонентом ОПП для здобуття другого (магістерського) і ОНП третього (освітньо-наукового) рівнів і має на меті здобуття професійних вмінь та навичок, фахових компетентностей на посаді викладача вищої школи;
  • переддипломна – є завершальним етапом навчання і проводиться на випускному курсу на першому (бакалаврському) та другому (магістерському) рівнях вищої освіти.

Метою навчально-ознайомлювальної практики є ознайомлення студентів зі специфікою майбутнього фаху, отримання ними первинних професійних умінь і навичок, формування вміння приймати самостійні рішення в умовах конкретного фаху.

Метою виробничої практики є перевірка, поглиблення та закріплення знань, отриманих студентами під час вивчення професійно-орієнтованих дисциплін, набуття навичок самостійної практичної діяльності на робочих місцях та посадах за напрямом своєї майбутньої професії, формування у студентів вмінь та навичок майбутньої професійної діяльності, оволодіння різноманітними методами і формами її здійснення, опрацювання алгоритмів вирішення конкретних.

Студент-практикант повинен:

На початковому (установчому) етапі:

– бути присутнім на зборах по практиці;

– ознайомитися із програмою;

– отримати індивідуальне завдання у керівника і узгодити з ним календарний план роботи на період проходження практики;

– індивідуальне завдання занести у щоденник практики.

На основному етапі (період проходження практики):

– якісно і повністю виконувати індивідуальне завдання;

– збирати й узагальнювати матеріал за даними практики;

– систематично доповідати керівнику практики про виконані завдання;

– вести щоденник практики.

На завершальному (підсумковому) етапі:

– підготувати звіт з практики у відповідності до вимог програми  практики;

– своєчасно здати у встановлений термін звіт з практики на кафедру.