Магістерські роботи

Орієнтовна  тематика магістерських робіт

2024-2025 н.р.

Доц. Войтків Г.В.
1. Система вправ для здійснення формувального оцінювання здобувачів
освіти на першому та другому концентрах вивчення розділу «Механіка»
(розділ на вибір)
2. Застосування галузевих критеріїв (природнича освітня галузь) для
оцінювання навчальних досягнень учнів з фізики
3. Методика використання методу аналогій при формуванні наукового
світогляду учнів на уроках фізики.

 

Доц. Ліщинський І.М.

1. Математичні моделі у шкільному курсі фізики.

2. Міжпредметні зв’язки (на вибір: фізики і математики, фізики і хімії, фізики і біології) при вивченні фізики в ЗЗСО.

3. Виготовлення котушки Румкорфа на STEM гуртку і методика її застосування на уроках фізики.

4. Експериментальні задачі з фізики: методичні засади і технології.

 

Проф. Яблонь Л.С.

1. Історизм як один із методів розробки факультативних занять з фізики
2. Сучасні напрями вдосконалення педагогічної майстерності вчителя фізики
3. Квест – як інтерактивний метод проведення уроків фізики
4. Методика застосування кейс-технологій при вивченні фізики
5. Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів на уроках фізики

 

Проф. Кланічка В.М.

1. Методичне забезпечення практичних занять з курсу «Молекулярна фізика і
термодинаміка»
2. Нестандартні методи розв’язування задач на уроках фізики.
3. Віртуальне виконання лабораторних робіт з курсу фізики в закладах
загальної середньої освіти.
4. Технологія проведення уроків узагальнення і систематизації знань з
молекулярної фізики.

 

 

2023-2024 н.р.

Доц. Ліщинський І.М.
1. Вклад українських вчених у розвиток фізичної науки на Прикарпатті
2. Формування дослідницьких вмінь та навичок учнів на уроках з фізики під
час виконання цифрових лабораторних робіт.

Проф. Яблонь Л.С.
1. Наукова освіта як основа формування інноваційної компетентності
2. Формування критичного мислення на уроках фізики за допомогою
інтерактивних технологій

Проф Кланічка В.М.
1. Організація освітнього процесу з курсу механіки і молекулярної фізики в
10 класі.
2. Сучасні інформаційні технології на уроках з природничих наук .
3. Використання Google classroom для організації дистанційного навчання
учнів з фізики 9 класу за програмою рівня «стандарт».
4. Організація проектної діяльності з учнями з фізики 10 класу за
програмою рівня "стандарт".

Доц. Войтків Г.В.
1. Теорія та практика використання штучного інтелекту в роботі вчителя
фізики.
2. Методичні особливості конструювання навчальних програм з фізики на
основі модельних.
3. Система завдань з фізики для перевірки готовності учнів до виконання
лабораторних робіт.
4. Методика реалізації прикладного аспекту вивчення фізики в школі.

Проф. Троянський В.В.
1. Розподіл періодів обертання малих планет Сонячної системи.
2. Обертальні і фізичні параметри деяких екзопланет TESS (ФА(м)-11).

 

2022-2023 н.р.

Доц. Ліщинський І.М.

  1. Особливості використання мультимедійних технологій при вивченні фізики у старшій школі
  2. Особливості формування  в учнів  вміння розв’язувати задачі з фізики при дистанційному навчанні.

 Проф. Яблонь Л.С.

  1. Прийоми педагогічної техніки при вивченні фізики.
  2. Технологія критичного мислення на уроках з фізики
  3. Принцип історизму та його шляхи реалізації в інтегрованому курсі «Природничі науки (адаптаційний цикл)».
  4. Винахідницьке навчання як засіб розвитку технічної творчої діяльності учнів на уроках з фізики.

 Проф. Бойчук В.М.

  1. Розробка методичного забезпечення  для вивчення курсу “Концепції сучасного природознавства”.
  2. Розробка методичного забезпечення для вивчення курсу “Х-променеві методи дослідження” у системі дистанційної освіти.
  3. Методики проведення тестового контролю з фізики у різних країнах світу.

Доц. Войтків Г.В.

  1. Формування предметної компетентності учнів з фізики засобами STEAM – технологій.
  2. Мобільні технології як засіб навчання на уроках фізики.
  3. “Система кросвордів з фізики та їх мультимедійне представлення, як засіб формування ключових та предметних компетентностей з фізики”
  4. Методика навчання фізики учнів із особливими освітніми потребами.

Проф. Кланічка В.М.

  1. Організація освітнього процесу з курсу механіки і молекулярної фізики в 10 класі середньої школи.
  2. Методичне забезпечення вивчення молекулярної фізики і основ термодинаміки на уроках фізики середньої школи